يحيى

  كل سنة وانت بطل وطيب يابطل♥️   زي النهاردة من اتناشر سنة .. في اليوم الخامس من ديسمبر سنة 2009 فتحت عيني وفقت من البنج على وجه طفل مشاكس طيب القلب "يوكا"
يايحيى خذ الكتاب بقوة.. ربنا يحفظك يا يحيى. 

تعليقات

المشاركات الشائعة من هذه المدونة

خالتي سميرة

يوسف

ليس لك من الأمر شيء "علية حسن الهضيبي"